Ismét 2 látogatás a Hűvösvölgyi fűtőházban - Képriport
2018. 11. 3. és 2019. 01. 11.
A fordítókorong
Hosszú sorok
KV-01, hazánk egyetlen kisvasúti aláverőgépe
Más néven: 8922 001
Más szemszögből
Üzemképtelen C50-es, a tervek szerint később majd (légfékesítve) ő is a Hűvösvölgyi trakciót fogja erősíteni
Abamot 2, Mk45 2001, 2003 és a nagyszalon még felújítás alatt
GV 3788, a sínautó, a C50 mögött pedig 490 056
490 039
Profilból
A gőzös ezt a téli kocsit vitte aznap
Selejtsor
Postakocsi
Mk49 (talán idén ismét üzembe áll?)
Január 11. MK45 2004
Fordítókorong hóban
Csoportkép
Újrafestett Gah teherkocsi
Mk45 2004, 490 039
Újabb együttállás (oldalt a postakocsi forgóvázak nélkül)
Kerékterhelés mérő berendezés
Érkezik a postakocsi forgóváza. Idén télen megújul a motorkocsi (a forgóvázai is) és addig a posta forgóvázai kerültek alá
Motorkocsi levegőben
És már forgóvázakon
Hajtány és C50
MK49
Teherkocsik