Ismét 2 látogatás a Hűvösvölgyi fűtőházban - Képriport
2018. 11. 3. és 2019. 01. 11.
A fordítókorong Hosszú sorok KV-01, hazánk egyetlen kisvasúti aláverőgépe Más néven: 8922 001 Más szemszögből Üzemképtelen C50-es, a tervek szerint később majd (légfékesítve) ő is a Hűvösvölgyi trakciót fogja erősíteni Abamot 2, Mk45 2001, 2003 és a nagyszalon még felújítás alatt GV 3788, a sínautó, a C50 mögött pedig 490 056 490 039 Profilból A gőzös ezt a téli kocsit vitte aznap Selejtsor Postakocsi Mk49 (talán idén ismét üzembe áll?)
Január 11. MK45 2004 Fordítókorong hóban Csoportkép Újrafestett Gah teherkocsi Mk45 2004, 490 039 Újabb együttállás (oldalt a postakocsi forgóvázak nélkül) Kerékterhelés mérő berendezés Érkezik a postakocsi forgóváza. Idén télen megújul a motorkocsi (a forgóvázai is) és addig a posta forgóvázai kerültek alá Motorkocsi levegőben És már forgóvázakon Hajtány és C50 MK49 Teherkocsik